Leesdeal FAQ
Heb ik garantie op mijn product?
Een eventuele garantieregeling van een product is gelijk aan de garantieregeling van de producent van het betreffende product. Indien u aanspraak wil maken op deze garantieregeling, dan zullen wij het product bij de desbetreffende producent ter reparatie aanbieden. U kunt geen beroep doen op een garantieregeling als het gebrek aan het product veroorzaakt is door verkeerd gebruik van het product, waaronder in elk geval wordt verstaan gebruik in strijd met de gebruiksaanwijzing.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?
Leesdeal.nl zal binnen 30 dagen na ontvangst het factuurbedrag minus de betaalde kosten voor verzending restitueren op het rekeningnummer dat gebruikt is voor de betaling.
Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
De verzendkosten zijn bij retournering voor rekening van uzelf.
Kan ik producten wisselen of terugsturen?
Heeft u een verkeerde of beschadigde bestelling ontvangen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice (via mail: info@teampress.nl) zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn met een oplossing.
Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe kan ik deze gebruiken?
Nadat u het product op Leesdeal.nl besteld heeft, klikt u op ‘Afrekenen’. Op de pagina ‘Betaalwijze’ kunt u de kortingscode invoeren. De betreffende korting wordt op de volgende pagina verrekend.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle genoemde prijzen op Leesdeal.nl zijn inclusief het Nederlandse BTW tarief.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij Leesdeal.nl via iDEAL betalen.
Maakt u gebruik van internetbankieren van de Rabobank, ING , ABN AMRO, of 1 van de andere banken welke bij ons zijn aangesloten dan kunt u direct, gemakkelijk en vertrouwd betalen op basis van de beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U komt automatisch terecht op de bekende website van uw bank waar de betaalopdracht al klaar staat. Ook vooruitbetaling per bank is mogelijk.
Wat is de levertermijn van mijn order?
De levertijd kan per product verschillen. Gemiddeld is dit 2-4 werkdagen.
Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
Dat kan. Je kunt bij de adresgegevens een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres.
Hoe wordt mijn order verzonden en wat zijn de verzendkosten?
Kleine bestellingen (brievenbuspost) worden per post aan u verzonden. De verzendkosten verschillen per product en staan onder de prijzen apart vermeld.
Ik woon in het buitenland, kan ik bestellen bij Leesdeal.nl?
Als u in het buitenland woont, kunt u helaas geen producten uit Leesdeal.nl bestellen.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Wanneer u een product bestelt op Leesdeal.nl, ontvangt u direct na uw bestelling een bevestigingsmail met een overzicht van uw bestelling.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@leesdeal.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat, bestellen bij Leesdeal.nl?
Kies de producten in de webshop die u graag wilt bestellen en plaats elk gewenst artikel in de winkelmand. Heeft u alles wat u wenst te bestellen in de winkelmand, dan klikt u op bestel nu. U krijgt dan de complete winkelmand te zien. Klik dan op afrekenen. Hier vult u uw adresgegevens en factuurgegevens in. U gaat dan naar betaalopties, kiest uw optie en vervolgt met het plaatsen van de bestelling. Na voltooiing van uw bestelling ontvangt u automatisch een mail ter bevestiging.
Hoe kan ik wijzigingen in mijn account doorgeven?
Dit kunt u zelf doen via de link account Log in met de bij u bekende gegevens, u komt nu terecht op uw accountpagina. Op deze pagina kunt u klikken op ‘Bekijk en/of bewerk uw persoonlijke gegevens’. U komt nu terecht op de pagina met een overzicht van uw persoonlijke gegevens. Hier kunt u de gewenste gegevens wijzigen.
Moet ik een account aanmaken voordat ik een bestelling kan plaatsen?
Ja, om te bestellen heeft u een account nodig.
Wat doet Leesdeal.nl met mijn persoonlijke gegevens?
Leesdeal.nl gebruikt uw gegevens uitsluitend om u van dienst te kunnen zijn bij bestellingen en om u te kunnen herkennen als klant van Leesdeal.nl. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt en zijn ook door niemand anders te bekijken dan bevoegde medewerkers van Leesdeal.nl. Daarnaast zijn alle systemen extra beveiligd zodat ze niet door vreemden ingezien kunnen worden.
Tijdens het registreren krijg ik de melding dat mijn gegevens al bekend zijn, hoe kan dat?
Uw gegevens of uw e-mailadres zijn al eens eerder gebruikt voor een aanmelding bij Leesdeal.nl. U hoeft zich dus niet meer te registreren. U kunt meteen inloggen met de eerder gebruikte gegevens. Bent u uw gegevens vergeten of heeft u zich niet geregistreerd met deze gegevens? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik dat opvragen?
Dit doet u met de link ‘Wachtwoord vergeten?’ op de inlogpagina. U krijgt vervolgens een scherm te zien waar u uw e-mailadres moet invoeren. Als u vervolgens op ‘Verstuur wachtwoord’ klikt, wordt uw wachtwoord naar het opgegeven e-mailadres verzonden.
Bij het opvragen van mijn wachtwoord krijg ik een foutmelding, hoe kan dat?
Heeft u zich al eerder geregistreerd bij Leesdeal.nl maar weet u uw wachtwoord niet meer? Dan kunt u het via 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten' opvragen. Krijgt u vervolgens de melding: ‘er is geen gebruiker gevonden met dit e-mailadres’ dan zou het kunnen zijn dat u eerder heeft geregistreerd met een ander e-mailadres. Heeft u het oude e-mailadres niet meer in gebruik of weet u niet welk e-mailadres eerder gebruikt is? Neem dan via het contactformulier (over aanmelden, inloggen en technische problemen) contact met ons op. Vermeld zoveel mogelijk gegevens (liefst ook uw oude e-mailadres) in het veld ‘Uw vraag’. Onze klantenservice zal uw oude registratie verwijderen zodat u zich opnieuw kunt registreren.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, hoe kan dat?
Dit kunt u zelf doen. Log in met de bij u bekende gegevens, u komt nu terecht op uw account-pagina. Op deze pagina kunt u klikken op ‘Bekijk en/of bewerk uw persoonlijke gegevens’. U komt nu terecht op de pagina met een overzicht van uw persoonlijke gegevens. Vervolgens kunt u onder het kopje ‘Uw account’ klikken op ‘Wijzig accountgegevens’. U kunt hier vervolgens uw wachtwoord wijzigen.
Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, hoe kan dat?
Dit kunt u zelf doen. Log in met de bij u bekende gegevens, u komt nu terecht op uw account-pagina. Op deze pagina kunt u klikken op ‘Bekijk en/of bewerk uw persoonlijke gegevens’. U komt nu terecht op de pagina met een overzicht van uw persoonlijke gegevens. Vervolgens kunt u onder het kopje ‘Uw account’ klikken op ‘Wijzig accountgegevens’. U kunt hier vervolgens uw e-mailadres wijzigen.
Ik krijg de melding dat ik geen geldige couponcode heb ingevoerd.
Neemt u in dat geval contact met ons op via info@teampress.nl. Vermeldt u alstublieft de code, zodat wij deze kunnen controleren.
Ik heb een code gebruikt maar de korting wordt niet verrekend.
Neemt u dan contact met ons op via info@teampress.nl. Vermeldt u alstublieft de code, zodat wij deze kunnen controleren.
Ik heb een tip.
Wij horen graag van u of er producten zijn die u mist op Leesdeal.nl. Geeft u dit door via info@teampress.nl. Op die manier kunnen wij u een nog completer assortiment aanbieden in de toekomst.
Ik heb een klacht.
Neemt u dan contact met ons op via info@teampress.nl.